სწავლების საფეხური: საბაზო IX კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: განსაკუთებული საჭიროების მქონე მოსწავლე კლასში არ გვყავს.
მოსწავლეთა რაოდენობა: 8 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა: გიორგი V ის მეფეა,რომელმაც საქართველოდან განდევნა მონღოლები, გააერთიანა და გააძლიერა ჩვენი ქვეყანა, დიდი წარმატებები მოჰყვა საგარეო პოლიტიკურ ასპარეზზე.ამიტომაც ყველა მოსწავლემ უნდა იცოდეს მისი ცხოვრებისა და მოღვაწეობის პერიოდი
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები: მსჯელობს კონკრეტულ საშინაო და საგარეო ფაქტორებზე, რომლებმაც ხელი შეუწყო XIV საუკუნის დასაწყისის საქართველოს ეკონომიკურ დაქვეითებას და პოლიტიკურ დაქსაქსულობას.
ასეთ ვითარებაში დაიწყო საქართველოს მართვა გიორგი V-მ,რომელმაც ქვეყნის გაერთიანება და გათავისუფლებისთვის დიპლომატიური გზა აირჩია.
შედეგი: აანალოზებს საქართველოში სახელმწიფოს მმართველთა მიერ გადადგმულ ნაბიჯს ჩვენი ქვეყნის ძნელბედობის ჟამს, უძველესი დროიდან დღემდე.
ინდიკატორი: მსჯელობს სხვადასხვა დროის საქარტველოში მტრის შემსუბუქებასა და ქარტველ მეფეთა მიერ მტრის წინააღმდეგ მიმარტული პოლიტიკის შესახებ,ჩამოთვლის მსგავსებებს, განსხვავებებს. ახასიათებს და ადარებს სხვადასხვა პერიოდში როგორ და რა პირობებში მოხდა საქართველოს გათავისუფლება, სხვადასხვა დამპყრობლებისგან.
შედეგი: აანალიზებს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენას საქართველოს გაერთიანებასა და მის ეკონომიურ განვითარებაზე.
ინდიკატორი: მსჯელობს კონკრეტულ საშინაო ფაქტორებზე,რომელმაც იმოქმედა საქართველოს გაძლიერებასა და განვითარებაზე.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეებს წინასწარ ევალებათ ინფომაციის მოპოვება გიორგი ბრწყინვალეს შესახებ და მის წინამორბედ მეფეთა პოლიტიკის შესახებ მტრების შემოსევის დროს.
შეფასების საგანი და პროცედურები: შეფასებისას ვიყენებ როგორც განმსაზღვრელ ისე განმავიტარებელ შეფსებებს.მიმდინარე დავალების შეფასების ცხრილს(წყაროზე მუშაობის შეფასების მოდელი)
სასწავლო მასალა და ტექნიკური პროცედურები: სახწლმძღვანელო, რუკა,დამატებიტი ლიტერატურა, ინტერნეტი-www.wikipedia.orgl/wikil
საკლასო მენეჯმენტი -კომპიუტერი, დაფა, ცარცი, საქართველოს საგანმანათლებო რესურსები და მსოფლიოს რუკები
პროექტის ხელმძღვანელი: ჯულა ზაქაიძე
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა:julazaqaidze@gmail.com
No comments:
Post a Comment